İbrahim Tatlıses’in Son Albümü, İbrahim Tatlıses Son Albüm Dinle

ibrahim-tatlisesİbrahim Tatlıses’in şarkılarını dinlemek için tıklayın: İbrahim Tatlıses Şarkıları

Arabesk, fantazi, techno, kolbastı:D müzikleinin 1 numarası İbrahim Tatlıses. En azından bu saydıklarımızdan bazılarında 1 numara :).. Bu müzik gönderisi İbrahim Tatlıses’in Son Albümü, İbrahim Tatlıses Son Albüm Dinle adı ile yollanmış. Saat de 20.30 sularıymış.. Ayrıca bununla da kalmamış İbrahim Tatlıses Son Albüm kategorisi içine kaydedilmiş. ibrahim tatlısesin son albümü..

İbrahim Tatlıses Son Albüm

16 responses to “İbrahim Tatlıses’in Son Albümü, İbrahim Tatlıses Son Albüm Dinle

  1. hanife özfalcı

    yağmurla gelen kadın varya on numara olmuş sen zatenn bir numarasın ibocum ben bu şarkında kendimi buldum süper diğer şarkılarda türkülerde şahane şahıbn eseri bir albüm kısacası

  2. ibrahim sen çok güzel soyluyosun helal olsun

  3. bekir buğdaycı

    allah sesine zeval vermesin ibrahimağabey

  4. süpersin ibo allah seni şarkılarından ayırmasın

  5. yamurla gelen kadın süper harika ötesi ağziya sağlık

  6. merhaba ibrahim abe yeni abüm cok güzel olmus.inanki bütün albünlerin süper her biri birbirinden anlamli.ben senin hayraninim.seni sevmeyenler ve seni üzenlr elbet cezasini cekecekler.sen bizim canimizsin.biricik imparatorumuzsun.kocaman öpücükler almanyadan….

  7. ^slm ibrahim abimiz..her zamanki gibi bomba gibi bir albüm yaptiniz.hayirli olsun.insallah bu album sana mutluluk getirir ..ben cok beyendim albümü.seni cok seviyoz ..saygilar sevgiler selamlar almanyadan.baran

  8. çok güzeldi ibom benim

  9. SENİ DİNLEMEK BANA HUZUR VERİYOR ESKİ AŞKLARIMI HATIRLIYORUM

  10. harika albüm allah seni başımızdan eksik etmesin inşallah hep senin türkülerini dinleyeceğiz

  11. kılar aşık omayıistiyormusunuz

  12. ibrahim abi sesin bir harika yorumlarında süper seni canı yürekten tebrik ediyorum saygılarımla

  13. siz çok güzelsöylüyorsunuz fakat sahibinizyok

Bir Cevap Yazın

