Yusuf Güney Son Albüm Dinle, Yusuf Güney’in Son Albümü

yusuf-guney-bir-sevda-masaliYusuf Güney’in son albümünü bu linkten dinleyebilirsiniz: Yusuf Güney Şarkıları

Genç, yakışıklı, sesi ve yorumu harika. Yusuf Güney yeni bir pop idolü olmaya aday. Bu müzik gönderisi Yusuf Güney Son Albüm Dinle, Yusuf Güney’in Son Albümü adı ile yollanmış. Saat da 19.40 sularıymış.. Ayrıca bununla da kalmamış Yusuf Güney Son Albüm kategorisi içine kaydedilmiş. yusuf güneyin son albümü..

Yusuf Güney Şarkıları Dinle

22 responses to “Yusuf Güney Son Albüm Dinle, Yusuf Güney’in Son Albümü

  1. seni cok seviyoruz sana hayranız

  2. seni coook seviyorum mutis hayraninimm askm

  3. çokkkkk yakişiklısınnnnn seni cok seviyorummmm ya tatlım sarkilarınnn süpeerrrrrrrr*******

  4. yusuf sana hayranm çok tatlısın:………………..
    asığımmmmmmmmmmm
    sana

  5. ne olur bi keere antalya manavgata gel lütfen

  6. seni cok beğeniyorum basarılar:D))))))

  7. slm ben buse ben sürekli senin şarkılarını dinliyorum ama aşkım aşklarından bulasın şarkısı çıkmadıgı için üzülüyorum kendine iyi bak bybyby

  8. seni cok seviyorum hayranınım cok tatlısın

  9. yusuf seni çooooooooooooook seviyorum. en büyük hayranlarından biriyim.beni teselli eden kişisin.hatta ikinci kişisin.aşkımsın.seni çoooooooooook seviyorum

  10. Yusuf çok yakışıklısınama biraz boydan kaybediyorsun Urfa`ya gel seni çok seviyoruz gel n`olur Fatma ve Halime

  11. slm yusuf beni sana benzetiyorlar kızlar

  12. yusuf seniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiçooooooooooooook seviyoruuuuuuuuuz

  13. seni cooooooooooooooooooooooooooooooook sewiyorun senin hayranıyım

  14. yusufffffff bitiyorum sana cubuk konseri harikaydı
    ************türkmen kızı mihriban*************

  15. ben senin en büyük hayrannım seni çok seviyorum yusuf harikasın…

  16. yaaaaa neden allahım çokkkkkkkkkkkkk sevdim yusufu

  17. super sarkilarin far

  18. herşelinle çok başarılısın seni çok seven hayranın

  19. adam bu yakışıklığı nereden almış arkadaşlar

Bir Cevap Yazın

