Yalının Son Albümü, Yalın Son Albüm Şarkıları Dinle

yalın resimleriYalın’ın şarkılarını dinlemek için tıklayın: Yalın Şarkıları Dinle

Genelde kendi şarkılarını yazmasıyla bilenen Yalının şarkılarını üstteki linkten dinleyebilirsiniz. ..Bu müzik gönderisi Yalının Son Albümü, Yalın Son Albüm Şarkıları Dinle adı ile yollanmış. Saat de 18,17 sularıymış.. Ayrıca bununla da kalmamış Yalın Son Albüm kategorisi içine kaydedilmiş. yalının son albümü..
Yalın Dinle

About these ads

32 responses to “Yalının Son Albümü, Yalın Son Albüm Şarkıları Dinle

  1. yalın seni çoook seviyorum aşkım

  2. yalın-ı çok seviyorum ya öncelikle efendiliğine bayılıyorum ayrıca doğum günlerimizde aynı günmüş çok mutlu oldum.başarılarının devamını diler ve onunla karşılaşmayı umud ederim…

  3. yeni albüm gsl yalın emeğine sğlık

  4. yalin seni cooooooooooooooooooook seviyorum sen umarim bashrile olursen tekrar seni cok sevviiyyoorruummmmmmmm

  5. yalin seni seviyorum sen benim herseyimsin umarim basrile olursin canim gulum

  6. yalın yine bizi mest ettinnnn

  7. hem efendisin hem yakışıklı hem sesin güzel hem şarkıların. çok başarılısın yalın kalıcı olacagına inanıyorum.ilk albümünden şarkılarını şimdi bile dinliyorum.

  8. şarkıları süper ayrıcalıklada bit pazarı süpeer

  9. yalın seni çok seviyorum albümün çok başarılı süpersin kardeşim yüreyine sağlık

  10. ya seni o kadar seviorum ki anlatamam ya sen çoq yakışıklısın kayseri de bi konser vermeni istiyorum. sen çoq yakışıklısın ve çoq tatlısın. mükemmelsin

  11. çok yakışıklı ve sesi çok güzel olan bir sanatçı.benim bir numaram…

  12. HER ZAMANKİ GİBİ HARİKASI BRAVO

  13. son albüm süperrr ağzına sağlık

  14. senin hayranınım çok seviyorummmmmmmmmm

  15. emeğe SAYGI!!! Lütfen:D

    1 PROBLEM YOK

  16. seni cok seviyorummmmmmmmmmmmmmmm

  17. yalın sni ççok sewiorum sna aşığım cnm bitanem senin bu gününa kadar bütün konserlerine geldim ve seni çok sewiyorummm

  18. öncelikle çok tatlısın sen bengüye çok yakişıyosun senle bengüyü çok sevıyom

  19. eda kardeşim çok haklısın

  20. ben seni çok seeviyom çok tatlısın

  21. seni çok seviyorum aşkım benim bit pazarına klip çekmeni istiyoruz senin şarkılaarına hayranım

  22. arkadaşlar bende sizi çok seviyorum..şarkılarımı dinlediğiniz ve en önemlisi bğendiğiniz için teşekkür ederim..

  23. yalın SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKK SEVİYORUM… senin hayranınım,hep takip ediyorum şarkıların çok güzel özellikle son şarkın

  24. seni çok seviyorum ve şarkılarını çok beyeniyorum

  25. her zamanki gibi süpersin seni çok seviyorum (gözlerine bitiyorum)…..

  26. ay bayılıyorummm ba yıl dımmmmmmm.

  27. yalın şarkıların çok güzel çok begeniyom çok yakışıklısın .Ben 12 YAŞI SENİN HAYRANINIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

  28. YaLın sn bnm için çoq deqrLisn!
    ŞarkıLarınLa insanLarı büyüLüyorsun!
    Seni seviorumm!!! :)

  29. sana bayılıyorum süpersin çok yakışıklısın mükemmelsin

  30. yalını çokkkkkkk sewioyum

  31. Ben Gerçekten çok büyük bi Yalın hayranıyım.Şarkılarının hepsini ezbere biliyorum. Lütfen Bursa,Eskişehir veya Kütahyaya Konser düzenle. konserine gelmeyi çok isterim. bitanede imzalı albüm veya fotoğraf. :)

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s