Yıldız Tilbe’nin Son Albüm Şarkıları, Yıldız Tilbenin Son Albümü Dinle

yildiz-tilbe-resimleriYıldız Tilbe’nin şarkılarını dinlemek için tıklayın: Yıldız Tilbe Şarkıları

..Bu müzik gönderisi Yıldız Tilbe’nin Son Albüm Şarkıları, Yıldız Tilbenin Son Albümü Dinle adı ile yollanmış. Saat de 12,42 sularıymış.. Ayrıca bununla da kalmamış Yıldız Tilbe Son Albüm kategorisi içine kaydedilmiş. yıldız tilbenin son albümü..

yıldız tilbe dinle

21 responses to “Yıldız Tilbe’nin Son Albüm Şarkıları, Yıldız Tilbenin Son Albümü Dinle

  1. seni çokkkkkkkkkkkkk seviyorum yıldız tilbeeeeeeeee

  2. seni cooooooksewiyorum hayatımın anlamısın asıgım sana ya

  3. anma arkadaş sanki bana yazılmıs çok seviyorum

  4. yıldız tilbe hayranı olarak taktir ediyorum.onu çoooooooooooookk seviyorum ben

  5. seni cok seviyoruz benim delim sin delisin ama en iyisin

  6. sana gider yapan esek kendine gider yapar. sen gercekten hayatimizin prensesisin love you yildizzzz

  7. gerçekten süper bi kadınsın..senin şarkılarınla yaşıorum..

  8. seni seviyoruzzzzzzzzzz

  9. tek kelime süpeeer

  10. yasmın ıstanbul

    ablammm cok guzel sarkıların ya bayılıyorum 1 numarasın

  11. yıldız ablacım yaaa sen cook süpersin gercekden ne diyeceyimi bilmiyorum keşke benim şuu vevasız kızın ustüne de bişiler yazsaydın devamlı onu dinlerdim beni kahretti nankör kızzz

  12. yıldız tilbe seni on yıldır dinliyorum ve şarkıların bestelerin beni çok uzaklara götürüyor ve hayalimde seninle birkere dahi olsa oturup seninle konuşmak isterim ama biliyorum ki seninle görüşmek imkansız sen şuan belkide nerelerdesin sen budünyada yaşadıkça senin şarkılarınla hoşluk olucagım sen birtanesin seni çokk ama çokk seviyorummm

  13. yıldız tilbenin bütün albümleri güzel teşekkürler

  14. seni çok sewiyorum ablacım iyiki warsın.sensiz hayat yerin dibine batsın

  15. seni çok sewiyorum

  16. ablaların ablası herşey yalan gerçek sensin hastayım kız sana her şarkın beni anlatıyo anla işte aşk tanrıçası :)

  17. yıldız abla seni ve şarkılarını çok seviyorum
    şarkıların süpeerrrrrrrrrrrrrrr

  18. şarkıların çok güzel

Bir Cevap Yazın

